10/3/10

BRAS VS. BATTERIES




so u must be thinking wtf y these two pictures?
well I jsut noticed today that batteries and bras sizing is clearly realted. AA being the smallest and going all the way to D. WEll at least sorta related. Was this intentional? i question the background of bra sizing and battery sizing. just something to think about i guess. ANyways take care looking forward to hearing from a few people. TTFN (Ta ta for now) and yes that was a pun

28 comments:

  1. lol clever...they both also have nipple like features =p

    ReplyDelete
  2. wow...I don't even know what to say...who would think about comparing the two

    ReplyDelete
  3. Interesting thought...never thought of it like that...

    ReplyDelete
  4. WTF.... hahahahha... The batteries do kinda look like titties

    ReplyDelete
  5. Lol you make a good point here! Plus the positive side of a battery is like a nipple XD

    ReplyDelete
  6. LOL wow I never thought about that before

    ReplyDelete
  7. lmao Jill I just noticed that xD

    ReplyDelete
  8. An interesting observation, I suppose.

    Now try to compare voltage to size. Good luck on finding a metaphor for that.

    ReplyDelete
  9. haha.. they're probably related, i think. units of measurement are usually not for individual items, but who knows? interesting to think of.. might have to google this!

    ReplyDelete
  10. probably just a coincidence... maybe it has some Latin background though.

    ReplyDelete
  11. WAT...i never put two and two together

    ReplyDelete
  12. haha this made me giggle a little keep up the posts

    ReplyDelete
  13. That's so funny I'd never noticed it before

    ReplyDelete
  14. good thing I visited your blog today!

    ReplyDelete
  15. I prefer the contents of the top one ;]

    ReplyDelete